BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 26, 2009

ARNAB OH ARNAB


URMMM......
ari nie kul 9.30 aku dh bersiap untuk pegi satu sesi lawatan ke ladang arnab di KAPAR, KLANG. kawan aku yg len suma still tidur lg.. aduuuhhh...ngantuknya.. nak tidur gak la tapi dh jnji ngan memberkan nak uat cam na, g jugak la... kul 10 kami gerak dr shah alam. sampai ja di kapar kami mulalah operasi mencri tmpt kejadian. tanya punya tnya AKHIRNYA berjaya jugak kami smp ke lokasi yg dikehendaki...jauh nun di dalam...masa yg di ambik lebih kurang 3o minit.. smpai ja tempat tuh, tuan punya ladang terus menjemput kami dgn mesra rakyatnya..
fuuuuhhhh...terkezut aku melihat ladangya... sgt indah, waktu tu bahgia yg nyata membayangi aku. rsa seperti brada di heaven... hahaha xdak la smpai mcm tuh.. terdapat hampir 600 hgga 700 ekor arnab yg di ternak nya. ader pelbagai spesies antaranya white new zealand, lion head mcm2 lg la. suma nya cute2 just....................tuan nya ja kureng sket, xcute. klu kwn2 nak pegi ke tempat tuh blh la menghubungi saya. ladang tuh menyediakan baka, anak arnab dan daging.
untuk sesiapa yg berminat blh la pegi ke tempat tuh. selamat berkenalan ngan arnab.. bye.


4 comments:

meza said...
This comment has been removed by the author.
alang said...

Pergh. brotherown. Skrang lu wat bisnes arnab plak ke. Rajin betul. Papepun study jgn tinggal. Jgn jadi mcm sesetngah member kita. Buat bisnes ntah apa2 pastu kena tendang universiti. Klau nak buat jugak,study jgn tinggal. Dengar tak? klau tak dengar meh nak rotan 300 kali

Amani said...

business is business...

Anonymous said...

ape cer bisnes hg nk ckp tu?
follow la blog aku no..