BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 17, 2009

FINAL YEAR PROJECT 1-FACULTY MECHANICAL

Hari ini merupakan hari yg paling sadis bg plajar2 yg di bantai oleh panel2 yg gemilang, terbilang dan cemerlang, lain pula bg plajar yg lucky... bermulanya jam 8.30 pg hingga 4.30 ptg pelbagai peristiwa suka duka telah berlaku. Chon seorang pelajar cemerlang semester 7 telah berjaya memuaskan hati panelnya (LIS DAN ROS) bkn nama sebenar dgn tipu helahnya, ini membuktikan kebijaksaan yg dimiliki oleh Chon. Tajuk fyp chon (investigating properties of titanum), tajuk ini bukan lah tajuk yg di gemari oleh chon tapi nak uat cam na nk grad nya pasal uat jugak la, tapi nasib baik ari nie dpt kencing panel, tapi bagaimana Chon akan meneruskan hidupnya pada masa yang akan datang. Untuk maklumat lanjut hubungilah Pak Lah kawan baik Chon. Belajarlah kencing secara beradap sebelum ia bertaburan yg akan menyusahkan kawan2.


FARISOL ABD RAHIM

Kepada kawan yg mempunyai kisah2 fyp ari nie yg nak di kongsi silalah komen di bwh....

6 comments:

alang said...

Pergh.Jejaka mana yg ensem tu. Single ke trouble?

xxxx said...

aku kena kaw gak... ngan ramlan kasiran....
tak abis2 ngan standard dia mintak...
tau la keja ngan sirim dulu... perodua sema dok panggil dia...

tue yang tunjuk otai....
muka dah mcm malek noor...
hahahaha...

tunggu sem depan aku prepare sema...
tgk apa lak si ramlan kasiran ne nak ckp lak...
ooo nak standard ekkk... t aku bg standard analisis malaysia, us, afrika...
sema aku bg...
pastu journal t aku print sema bg dia tgk...
hahahahaa...

Tension aku...

xxxx said...

lupa nak ckp... tajuk fyp aku yang kena tiaw tadi... Auditing building system and lighting system for S&T uitm Tower... ala senang ckp Tower Dak Engineering.

Amani said...

aku sempat present smpai objective je terus kena halau...hahaha

xxxx said...

weh mano cita la sket sbb dia... share ngan junior2....

Amani said...

panjang citernye...